محل لوگو

کسب درآمد درخواب


کسب درآمد درخواب

بسم الله الرحمن الرحیم

این روزھا با توجه به شرایط اقتصادی کشور کسب درآمد برای بسیاری از افراد جامعه بسیار دشوار است. بسیاری از افراد به امید اینکه در آینده بتوانند شغل مناسبی داشته باشند به سختی درس میخوانند و عده ای دیگر نیز راه ھای دیگر را انتخاب میکنند. ھرکس به طریقی در تقلا است تا بتواند کسب درآمد ایده آلی داشته باشد. اما متاسفانه اکثر از این تقلا ھا بی نتیجه میمانند. کسانی که درس میخوانند معمولا بعد از فارغ التحصیلی در پیدا کردن شغل شکست میخورند و تمام زحماتی که این ھمه سال کشیدند و شب بیداری ھایی که برای درس خواندن متحمل شدند به راحتی ھیچ و پوچ میشوند و بر باد میروند. کسانی ھم که راه ھای دیگر را انتخاب میکنند معمولا به دلیل نداشتن سرمایه زیر دست این و آن میشوند و تا آخرعمرشان ھم زیر دست میمانند. در نھایت نتیجه این شده است که بسیاری از جوانان بیکارند و حتی پول شارژ گوشی خود را ھم ندارند و بسیاری دیگر ھم به کارھای سخت با حقوق اندک مثل کارکردن در رستوران ھا و کارگری در جاھای مختلف مشغول ھستند و به ھیچ وجه از شرایط زندگی خود رضایت ندارند...در این میان عده اندکی نیز با زحمات فراوان شغل دولتی پیدا میکنند که بدک ھم نیست و میتوانند یک زندگی بخور و نمیری داشته باشند. با شغل ھای دولتی میتوان با 12 ساعت کار ھمراه با اضافه کاری و صبح خیلی زود از خواب بیدار شدن به درآمد روزی حدود 70 ھزار تومن رسید. خب با این شغل ھا افراد حتی وقت بودن در کنار خانواده خود را ھم به زور پیدا میکنند چه برسه به تفریح کردن آن ھم با این حقوق اندک!

 

پس ھمه افراد به دنبال یک راه برای کسب درآمد زیاد در قبال کار آسان و زمان کاری اندک ھستند. جالب است بدانید این راه جادویی و فوق العاده خیلی وقته جلوی چشمان ھمه افراد قرار دارد ولی افراد از آن در جھت کارھای بیھوده و بی فایده استفاده میکنند. این راه جادویی را ھمه ما میشناسیم: اینترنت!

 

بسیاری از افراد ثروتمند و موفق جھان که عکس ھای آن ھا را مدام در تلوزیون و اینترنت و مجلات مشاھده میکنید از طریق ھمین اینترنت به این ثروت دست پیدا کرده اند. بنده خودم تا چند سال پیش از اینترنت فقط برای کار ھای بیھوده مثل دانلود فیلم ھای مختلف و چرخ زدن در شبکه ھای اجتماعی استفاده میکردم. اما زمانی رسید که دیگه واقعا از وضع موجود خسته شدم و به دنبال یک تغییر بزرگ در زندگیم بودم. دوست داشتم به جای اینکه ماشین ھای مدل بالا و لوکس رو فقط در فیلم ھا یا در خیابان ھا ببینم، خودم یکی از آنھا را داشته باشم. دوست داشتم به جای اینکه مکان ھا و مناظر قشنگ رو فقط در فیلم ھا ببینم، خودم به اونجا سفر کنم و لذت ببرم. دوست داشتم پدر و مادرم و کلا خانوادم بھم افتخار کنن. پس تصمیم گرفتم دنبال راه ھای کسب درآمد درست و حسابی از اینترنت بگردم. تبلیغات مختلفی در سایت ھای مختلف دیدم. در سایت ھای مختلف آموزشاتی بعنوان آموزش کسب درآمد زیاد از اینترنت میفروختند که ھر کدوم از آنھا قیمت ھای مختلفی داشتند. از 1000 تومن شروع میشد تا بیست-سی ھزار تومن. بنده تقریبا ھمه آموزشاتی که در زمینه کسب درآمد اینترنتی در سایت ھا وجود داشت رو خریداری کردم ولی وااااقعا ھمشون به معنای واقعی کلمه مزخرف بودن. یکی میومد آموزش فعالیت در سایت ھای ھرمی و کلاھبردار رو میذاشت، یکی میومد فعالیت در بازاریابی ھای شبکه ای و حرام رو آموزش میداد، یکی نحوه سرمایه گذاری در بیمه رو میگفت و الی آخر که ھمشون ھم نھایتا دو سه صفحه حرف مفت میزدند و تموم میشد. من میموندم با چند صفحه چرت و پرت و پولی که بابت خرید این فایل ھا از دست داده بودم. یکی نبود به من بگھ آخه آدم عاقل اگر این ھا راست میگن و این راه ھا باعث کسب درآمد میشن پس چرا قیمت آموزششون نھایتا بیست-سی ھزار تومنه!!! چیزی که باعث درآمد میلیونی میشه چطوری میشه قیمتش انقدر کم باشه!

 

دیگه کلا نا امید شدم و دست از تلاش کردن برداشتم. حتی دیگھ حوصله کارھای بیھوده سابقم مثل فیلم دیدنو ھم نداشتم! تا اینکه یک روز یکی از دوستانم که برای تحصیل به بلاروس سفر کرده بود باھام تماس گرفت و احوال پرسید و خیلی با ھمدیگه صحبت کردیم. در بین صحبت ھامون بھم گفت که در بلاروس داره یه سری کارھا با استفاده از اینترنت انجام میده و اونجا کسب و کار اینترنتی برای خودش راه انداخته و کارھایی که انجام میده ھم خیلی آسونن و تخصص و زمان زیاد ھم نمیخوان. و گفت که اتفاقا این کارھا در ایران خیلی خیلی بھتر جواب میده و میشه روزی 1 میلیون تومن و حتی بیشتر ازش درآمد داشت. گفت خودم ھم روزی بین 500 تا 1 میلیون تومن به پول ایران از این کار درآمد دارم و در روز شاید حتی نیم ساعت ھم فعالیت نمیکنم! یک لحظه احساس کردم با یکی از ھمون تبلیغات مزخرف در اینترنت مواجه شدم یا اینکه دوستم میخواد من رو وارد فعالیت ھای ھرمی و غیر مجاز بکنه. دوستم برام شفاف سازی کرد که داره در مورد چه چیزی صحبت میکنه. من ھم گفتم باشه یه چند روزی فعالیت میکنم ببینم چطور میشه. اون چند روز به چند سال تبدیل شد!

 

اصلا نمیخوام مثل اون تبلیغات الکی و پوچ که در مورد کسب درآمد در سایت ھای مختلف وجود داره بزرگنمایی و اغراق کنم و با حرف ھای قشنگ قشنگ کار رو یه جور دیگه جلوه بدم. اکثر افرادی که در فضای اینترنت فایل ھایی بعنوان آموزش کسب درآمد میلیونی از اینترنت با قیمت بیست-سی تومن به فروش میرسانند اصلا خودشان راه کسب درآمد از اینترنت را نمیدانند و یک فایل مزخرف را به شما میفروشند. کسی که خودش راه پول درآوردن را بلد نیست چطوری میخواد راه رو به شما یاد بده؟

 

ولی بنده از آن زمانی که با این روش ھا آشنا شده ام تا الان روزی نبوده است که زیر 500 ھزار تومان 1 میلیون تومان در روز و 30 تا 40 / در روز درآمد داشته باشم. درآمد بنده از این روش ھا بین 500 تا 5 میلیون تومان در ماه است زمانی ھم که برای این کارھا اختصاص میدھم بین نیم ساعت تا یک ساعت در روز است. و بقیه اوقاتم در روز را صرف تفریحات مختلف و بودن در کنار خانواده میکنم. بنده به ھیچ وجه قصد بزرگنمایی و اغراق ندارم و اصلا ھم کسی را مجبور نمیکنم که حرفم را باور کند. من این درآمد را دارم و میخواھم روش آن را با ھموطنانم به اشتراک بگذارم. واقعا اگر ھمه مردم این راه آسان و سرشار از درآمد را میدانستند دیگه کسی اصلا سمت شغل ھای دیگه نمیرفت! ولی خب اکثر مردم قدرت جادویی اینترنت را باور ندارند و مثلا وقتی این مطلب بنده رو میبینند با خودشون میگن ولش کن بریم بگیریم بخوابیم! بنابراین افراد کمی به سمت این کسب و کار ھای مورد نظر بنده می روند و به ھمین دلیل پتانسیل کسب درآمدی آنھا بسیار بسیار بالاست. شما ھم که دارید این مطلب رو میخونید میتونید این پیشنھاد شگفت انگیز رو قبول کنید و به راحتی از ھمین امروز به محض دریافت این آموزش کسب درآمد میلیونی خود را شروع کنید، یا میتونید این پیشنھاد رو نادیده بگیرید و به زندگی کسل کننده خود برگردید و تا آخر عمرتون پشیمون باشید و به این فکر کنید که شاید قبول کردن این پیشنھاد وسیله نجات شما بوده است ولی شما آن را به راحتی کنار زدید.

 

 

 

*سوالات متداول* :

 

    1. اگر شما واقعا انقدر درآمد بالایی دارید پس به درآمد حاصل از فروش این آموزش احتیاجی ندارید. پس چرا آموزش را پولی میفروشید؟ چرا رایگان آن را منتشر نمیکنید؟

پاسخ: بنده غیر از این روش ھایی که آموزششان را برای شما قرار داده ام، به روش ھای دیگری نیز در اینترنت کسب درآمد میکنم و از کوچکترین منبع برای کسب درآمد از اینترنت استفاده میکنم. ھر کس که محل کسب درآمدش اینترنت است، به ھر طریقی که بتواند از آن درآمد کسب میکند. اگر من درآمد بالایی دارم دلیل نمیشود که تجربیات و دانسته ھای خود را به رایگان در اختیار ھمگان بگذارم چون اصلا وجدان بنده این را قبول نمیکند. در واقع من تجربیاتم را رایگان به دست نیاوردم که بخواھم آن را رایگان در اختیار بقیه بگذارم. بگذارید یک مثال بزنم. لیونل مسی فوق ستاره فوتبال جھان است و حقوق بسیار زیادی دریافت میکند و یکی از پردرآمدترین افراد جھان است. اما با اینحال به کارھای تبلیغاتی ھم میپردازد و بابت تبلیغاتش پول ھم میگیرد، در حالی که اصلا به درآمد حاصل از تبلیغات احتیاجی ندارد. ولی سعی میکند از تمام پتانسیلش برای کسب درآمد استفاده کند.

 

2. این کارھایی که ازشون صحبت میکنید فعالیت در سایت ھای تبلیغات کلیکی ، سایت ھای ھرمی ، نتورک مارکتینگ، فعالیت در بازار حرام فارکس و امثال این ھاست؟ اگر ھیچکدام از این موارد نیست پس چیه؟ نمیشه بگید چه کاریه؟

پاسخ: خیر ھیچکدام از این ھا نیست. این فعالیت ھایی که نام بردید نیازمند صبر و حوصله فراوان و ھمچنین سرمایه گذاری بسیار زیاد ھستند و ھمچنین فعالیت در اکثر این زمینه ھا از لحاظ شرعی حرام و از لحاظ قانونی نیز غیر قانونی است و اکثر سایت ھای مربوط به اینجور فعالیت ھا در ایران فیلتر ھستند. در حالیکه روشی ھایی که بنده ارائه کرده ام به ھیچگونه سرمایه ای نیاز ندارد و اگر ھم داشته باشند بسیار بسیار ناچیز است و اگر زرنگ باشید میتوانید در ھمین روز اول به راحتی درآمدتان را شروع کنید.

 

 

ولی یک توضیح مختصری در مورد ساختار پکیج میدھم...ببینید دوستان، بعد از پرداخت موفق، 1 عدد لینک دانلود به شما نمایش داده میشود که حجم مورد نیاز برای دانلود تمام فایل کلاً حدود 100 مگابایت است. (این حجم بالا به دلیل کامل بودن و قدم به قدم بودن آموزشات ھست)

 

 

اما آموزش ھای موجود در پکیج، آموزشِ روشِ اصلیِ قرار داده شده در این پکیج است که مربوط به ھمان روش فوق العاده درآمدزا و سودآوردیست که خدمتتان عرض 1 میلیون تومان در روز و بیش از 45 میلیون تومان در ماه درآمد خواھید / کردیم. با این روش بیش از 5 داشت. باز ھم میگویم که این روش ھیچکدام از این فعالیتھایی که در بالا از آنھا نام بردیم نیست و به آنھا ربطی ندارد. این روش از ھمه روش ھای معرفی شده در پکیج بھتر ھست که خودم شخصاً بطور کامل و بصورت تصویری آموزشش داده ام. این روش کاملاً تست شده ھست و درآمدش تضمینی.

ھر کسی به این آموزش عمل کند قطعاً به درآمد گفته شده خواھد رسید. کار بسیار راحتی ھم ھست و ھرکسی میتواند در ھمان روزھای اول ھم درآمد بسیار خوبی از طریق آن کسب کند. نیاز به تخصص ھم ندارد و ھر کسی میتواند انجامش دھد از دانش آموز گرفته تا دانشجو و خانم خانه دار و مرد میانسال و... با ھر سطح سوادی. ھر چقدر بیشتر برایش تلاش کنید مسلماً درآمد خیلی بیشتری ھم از آن خواھید داشت...حتی میتوانید بخوابید و در خواب ھم از آن درآمد داشته باشید! آموزش مربوط به این روش عالی از طریق لینک  ( لینک دانلود بخش  با حجم 90 مگابایت قابل دانلود میباشد. یعنی وقتی لینک از دانلود میکنید (ھمانطور که گفتیم لینک دانلود  که مربوط به آموزشات این روش میباشد 90 مگابایت حجم دارد)، یک فایل زیپ دریافت میکنید که وقتی این فایل زیپ را استخراج کنید فولدری به نام "کسب درآمد در خواب" را مشاھده میکنید. آموزشات مربوط به کسب درآمد از این روش عالی در این فولدر قرار دارند که پوشه ھا به ترتیب شماره گذاری شده اند و باید به ترتیبی که شماره گذاری شده اند آموزشات را ببینید. (پس از پرداخت موفق، لینک  دانلود پکیج  را دریافت خواھید کرد). باز ھم تکرار میکنم ھمانطور که گفته شد ما اسم این آموزش را در پکیجمان "کسب درآمد درخواب" گذاشته ایم که در پوشه ای با ھمین نام در فایل زیپی که از طریق لینک  دانلود میفرمایید موجود است.

 

3. آیا این کارھا از لحاظ شرعی حلال ھستند؟ از لحاظ قانونی مشکلی ندارند؟ درآمدمان از داخل ایران
خواھد بود؟

پاسخ: این کارھا صد در صد حلال ھستند و ھیچگونه مشکلی چه از لحاظ شرعی و چھ از لحاظ قانونی ندارند و شما میتوانید از این روش ھا  استفاده کنید و از درآمدشان لذت ببرید. درآمد شما از آن روش اصلی که آموزش داده ایم  داخل ایران و بصورت ﷼ خواھد بود. 

شما میگید که با اون روش اصلی که معرفی کردید میشه روزی 1.5میلیون تومن در روز درآورد اونم با یه ساعت کار. خب اگه اینجوری باشھ کل مردم میان سمت این کار و کسی سر کار نمیره! چجوریه جریان؟؟

پاسخ: بله اگر اگر اگر ھمه مردم این روش رو یاد بگیرن ھمشون میفھمند که تا حالا چه فرصتی رو از دست داده بودند و به ھمین کار میچسبند. ولی خب فقط تعداد اندکی از افرادی که این مطلب را مشاھده میکنند این آموزش را خریداری میکنند و اکثر افراد فکر میکنند این آموزش ھم مانند بسیاری دیگر از آموزش ھا الکی است و باعث ایجاد درآمد نمیشود! در حالی که دارند بزرگترین فرصت زندگیشان را از دست میدھند! بنابراین افراد زیادی به سمت این کار نمیروند و ھمچنان به سختی و با حقوقی اندک در جاھای دیگر کار میکنند. و پتانسیل کسب درآمدی این روش ھا ھمچنان بالا و رویایی میماند.

5. چه کسانی میتوانند از این آموزش استفاده کنند و کسب درآمد کنند؟

پاسخ: فعالیت و کسب درآمد در این زمینه ھیچگونه محدودیتی برای ھیچ شخصی ندارد. تمام افراد اعم از شاغل و بیکار، مرد و زن، جوان و نوجوان و با ھر سطح سواد میتوانند از این طریق کسب درآمد فوق العاده ای داشته باشند. این فعالیت اصلا به ھیچ تخصصی نیاز ندارد و خیلی خیلی آسان است چون آموزشات را بصورت قدم به قدم و خیلی کامل ارائه داده ایم بطوری که ھمانگونه که گفتیم ھمه افراد میتواند کار را انجام دھند.

6. برای کسب درآمد در این زمینه ھا حتماً باید سرمایه داشته باشیم؟

پاسخ: خیر بدون سرمایه ھم میتوانید به خوبی و بدون ھیچ مشکلی کسب درآمد خوبی داشته باشید.

7. قیمت آموزش شما برای من گرونه.

من از خودم حتی ھزار تومن پول ھم ندارم و حتی پول خرید آموزش رو ھم قراره از دوستم قرض بگیرم. شما رو ب خدا اگر این آموزش ھم مثل بقیه آموزش ھای موجود در اینترنت کاربردی نیست و درآمدی نداره بھم بگید.

 

پاسخ: دوست عزیز اتفاقا این روش ھا مختص کسایی مثل شماست که میگید از خودتون ھزار تومن ھم ندارید. با این روش ھای فوق العاده به این درآمدی که گفته شده میرسید. نگران قرض گرفتن از دوستتان ھم نباشید چون در صوتیکه واقعاً دل به کار بدھید و نکات گفته شده را انجام دھید قطعاً این پول رو از طریق این روش ھا درمیارید و قرضتون رو میدید. پس اصلا نگران نباشید.

در مورد قیمت آموزش ھم باید خدمت شما عرض کنم که این قیمت به ھیچ وجه گرون نیست. اگر میبینید که در اینترنت بسته ھایی با قیمت ده پونزده تومن یا اصلاً نھایتاً بیست-سی تومن بعنوان آموزش کسب درآمد از اینترنت به فروش میرسند خب باید بدانید که در آن آموزش چیزی جز چرت و پرت وجود ندارد. چه کسی حاضر است روشی که دارای پتانسیل کسب درآمدی بسیار بالایی است را با قیمت بیست-سی تومن به فروش برساند؟؟ پس باید در این زمینه ھوشیار باشید.

 

ما ابتدا این آموزش را با قیمت 200,000 تومان قرار داده بودیم. ولی به دلیل درخواست ھای مکرر شما دوستان مبنی بر ناتوانی در پرداخت این ھزینه، %75 تخفیف ویژه قائل شدیم و اکنون این آموزش بینظیر با قیمت 50,000 تومان قابل خریداری است.

 

( البته ھمان 200 ھزار تومن ھم در مقابل درآمدی که از این روش کسب میکنید ھییییچی نیست!).  حالا دیگر مختارید! میتوانید با این 50 تومان یک عدد شامپو کلیِر بخرید، یا این مبلغ ناچیز رو صرف خرید آموزشی بکنید که با استفاده از اون به راحتی ممکنه این 50 تومان رو در عرض دو سه دقیقه کسب کنید. ھمین الان از ھر جایی که خواستید میتوانید قیمت شامپو کلیِر را جویا شوید میبینید که واقعاً قیمت یک عدد شامپو کلیِر 50 ھزار تومان است! آیا پکیج آموزشی که آینده شما را میسازد و شما را از خلایق کاملاً بی نیاز میکند ارزشش از یک عدد شامپو کمتر است؟؟ آیا بھتر نیست پول یک عدد شامپو را برای خرید ابزار رسیدن به آرزو ھایتان خرج کنید؟؟! به ھر حال تصمیم با خود شماست و کسی شما را به کاری اجبار نمیکند...سرنوشت و آینده ھر کس در گرو تصمیمات کلیدی خود اوست...این ھمان تصمیم کلیدی شماست...

8. اگر این آموزش ھم مثل بسیاری از آموزش ھای موجود در اینترنت قابلیت افزایش درآمد نداشت چی؟ پاسخ:**تضمین بازگشت وجه**: در صورتیکه کسی به تمام راھکار ھا و استراتژی ھایی که در این فایل آموزش داده ام به درستی عمل کند و بعد از حداقل یک ماه فعالیت و عمل کردن به تمام استراتژی ھای آموزش داده شده ادعا کند که نتوانسته به درآمد برسد، مبلغی که از ایشان به بنده رسیده را دودستی

بازگشت میدھم. این تنھا شرط بازگشت وجه میباشد و بازگشت وجه فقط و فقط در این صورت انجام میگیرد ولاغیر.

یعنی مثلاً اگر کسی فایل آموزشی را خریداری کند و بعد بیاید بگوید من حوصله انجام دادن این استراتژی ھا را ندارم و درخواست بازگشت وجه دارم، درخواست وی قابل قبول نیست. چنین شخصی که حوصله چندتا کار عادی برای افزایش درآمد خود را ندارد ھمان بھتر که از رقیبان خود عقب باشد و با درآمد اندکی زندگی خود را بگذراند و ھمیشه به حال دیگران غبطه بخورد. پس یک بار دیگر تاکید میکنم که برای بازگشت وجه، فرد مورد نظر باید تمام استراتژی ھا و کارھای آموزش داده شده در فایل آموزشی را انجام دھد، بعد از گذشت حداقل یک ماه از فعالیتش در صورتیکه به درآمد نرسید، مدارک لازم برای اثبات این امر که تمام کارھای گفته شده در فایل آموزشی را انجام داده ولی کسب درآمد نکرده است را از طریق تلگرام به پشتیبانی سایت ارائه میکند و مبلغی که بابت خرید فایل آموزشی پرداخت کرده بود را به راحتی پس خواھد گرفت.

توجه داشته باشید این تضمینی که برای بازگشت وجه داده ام بصورت قانونی جزو "متن معامله" محسوب میشوند و بنده ھم طبق قانون قطعاً به آن عمل خواھم کرد...طبق قانون دقیقاً به ھمان صورتیکه آن را ذکر کرده ام دقیقاً به ھمان صورت به آن عمل خواھم کرد.

 

(البته مطمئن باشید کار به این جاھا و درخواست بازگشت وجه و این مسائل نمیکشد یعنی در واقع امکان ندارد کار به این جاھا بکشد ھمانطور که تا الان این اتفاق ھیچوقت نیفتاده است! چون شما قطعاً از ھمان روز ھای اول کسب درآمد خواھید کرد و به درآمد خوبی خواھید رسید، این حرف را طبق تجربه ام میگویم و کاملاً ھم از حرفم مطمئن ھستم!)

 

راستی تا یادم نرفته بگذارید یک موضوعی را برای شما روشن کنم...غیر از بنده، تمام سایت ھایی که آموزش کسب درآمد از اینترنت میفروشند (که ھمشون ھم مزخرف ھستند) و ادعا میکنند که امکان بازگشت وجه وجود دارد ھمشون درغگو ھستند و آنھا به ھیچ وجه ھیچ جوره مبلغی که پرداخت کرده اید را تحت ھیچ شرایطی به شما بازنمیگردانند. با اطمینان کامل میگویم کھ تنھا سایتی که تضمینش بابت بازگشت وجه واقعی و قانونی است سایت بنده میباشد. خب ممکنه الان شما با خود بگویید از کجا معلوم من راست میگویم؟!! شاید حرف ھای من ھم مثل بقیه دروغ باشد!! خب شما الان باید سوال متداول بعدی را به ھمراه پاسخش مطالعه کنید (:

 

9. چرا سایت شما نماد اعتماد الکترونیکی ندارد؟ پس ما چطوری به شما اعتماد کنیم و فایل آموزشیتان را خریداری کنیم؟ اومدیم و شما ھم مثل بقیه سایت ھای کسب درآمد دروغگو و وکلاھبردار بودید.

پاسخ: ھمانطور که میدانید سایت من یکی از سایت ھای زیرمجموعه فورکیا میباشد. آدرس سایت فورکیا را برایتان نوشتم.

اگر به سایتش مراجعه کنید میبینید  (http://www.4kia.ir) که خود فورکیا نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه ھای دیجیتال دارد.

ھمچنین ھمانطور که نیز میباشد بنابراین تمام https یا ھمان پروتکل امنیتی SSL قابل مشاھده است فورکیا دارای گواھینامه اطلاعاتی که کاربران به سیستم سایت بنده که زیرمجموعه فورکیا میباشد میدھند (ھر چند که بسیار سطحی انجام میگیرند SSL ھستند) و پرداخت ھای بانکی و... ھمه و ھمه تحت کنترل و حفاظت پروتکل امنیتی خب حالا با خودتان فکر کنید آیا امکان دارد مجموعه معتبری مانند فورکیا اجازه فعالیت به فروشگاه ھای نامعتبر و بی کیفیت و کلاھبردار را در سیستمش بدھد؟؟ اگر من کارم بی کیفیت بود آیا فورکیا اجازه فعالیت به من را میداد؟؟ خب مسلماً خیر! اگر ھم میبینید که خود سایت بنده که الان در آن حضور داریدنماد اعتماد الکترونیکی و پروتکلhttps ندارد به این دلیل است که زیرمجموعه ھای فورکیا نمیتوانند بطور اختصاصی از این موارد استفاده کنند که صد البته لزومی ھم ندارد. زیرا خود فورکیا از این موارد برخوردار میباشد و تمام فعالیت ھایی که در سایت بنده بعنوان زیر مجموعه فورکیا انجام میگیرد تحت نماد خود فورکیا انجام میگیرند. یعنی تمام اطلاعاتی که در سایت بنده و https اعتماد الکترونیک و پروتکل SSL در درگاه پرداخت بانکی رد و بدل میشوند در واقع تحت کنترل و حفاظت کامل و مستحکم سرمجموعه اصلی فورکیا رد و بدل میشوند و احدی به آنھا دسترسی ندارد، نه عوامل فورکیا و نه ھیچکس دیگری خب با این تفاسیر فرض کنید مثلاً من بخواھم کلاھبرداری کنم و یا ادعا ھای دروغ در سایتم مطرح کنم و پول کسی را بخورم  خب در این صورت اول از ھرچیز فورکیا به من تذکر جدی خواھد داد تا به درستی فعالیت کنم و حق دیگران را بطور کامل به آنھا بدھم. در صورتیکه تذکر فورکیا را جدی نگیرم فورکیا فروشگاھم را کلاً حذف خواھد کرد و از آنجایی که اطلاعات شخصی من را بطور کامل در اختیار دارد بنده را در اختیار قانون قرار میدھد و من توسط قانون مجازات خواھم شد.

بنابراین من حتی اگر خودم ھم بخواھم نمیتوانم کلاھبرداری کنم!!!!!!! زیرا فورکیا اجازه نمیدھد. به ھرحال امیدوارم شما تصمیم درست را بگیرید...بنده که اصراری ندارم..!

 *توجه* *توجه*

لطفاً قبل از اینکه ھرگونه پیغامی به پشتیبانی بدھید تمام توضیحات ارائه شده در سایت و ھمچنین دیدگاه ھای کاربران را با دقت مطالعه کنید. در صورتیکه پیغامی به پشتیبانی بدھید و سوال یا درخواستی داشته باشید که پاسخ و راه حلش در بین نکات گفته شده در قسمت ھای مختلف سایت موجود باشد، پشتیبانی از پاسخگویی به شما معذور است.

 

نکته 1* زمان پاسخگویی پشتیبانی سایت، از 10 دقیقه تا حداکثر 3 روز است. لطفاً تا دریافت پاسخ شکیبا باشید.

 

نکته 2* تیم پشتیبانی سایت در روزھای تعطیل رسمی (به علاوه روزھای پنجشنبه ) تعھدی بر پاسخگویی ندارد.


نکته 3* سوالاتی که جواب آنان مشخص است یا قبلاً توضیح داده شده است نظیر "آیا واقعاً شدنی است؟" پاسخ داده نمی شوند.


نکته 4* صحبت ھایی از قبیل "من یک دانشجوی بدبخت ھستم و..." ، "من از یک خونواده فقیر ھستم و..."
و امثال این ھا پاسخ داده نمیشوند.

نکته 5* در ھنگام خرید دقت داشته باشید کھ حتماً آدرس ایمیلتان را کاملاً درست وارد کرده باشید. یعنی ندارد مگر اینکه .www حتی یک کلمه از آن را ھم اشتباه ننوشته باشید.(توجه داشته باشید که آدرس ایمیل را ھم جزو کاراکتر ھای آدرس ایمیلتان قرار داده باشید. ھمچنین .www خودتان در ھنگام تشکیل ایمیلتان را در ایمیلتان به درستی بنویسید! بعضی ھا اشتباه مینویسند و لینک gmail توجه داشته باشید که کلمه دانلود فایل آموزشی به ایمیلشان ارسال نمیشود!). بعد از "پرداخت موفق" یک نسخه از لینک ھای دانلود به ایمیلتان ھم ارسال خواھد شد. در صورتیکه بعد از "پرداخت موفق" به ھر دلیلی به صفحه لینک ھای دانلود ھدایت نشدید و یا از آن خارج شدید و موفق به دانلود فایل ھا نشدید، به ایمیلتان مراجعه کنید و از طریق لینک ھایی که به ایمیلتان ارسال شده است اقدام به دانلود کنید.

نکته 6* فایل ھایی که دانلود میکنید با فُرمَت زیپ هستندوبایدبرای باز کردنشان از برنامهwinrar استفاده کنید ھم نسخه موبایلش موجوده و ھم نسخه کامپیوترش.

(که البته بیشتر موبایل ها این برنامه را دارند)

استخراج فایل با استفاده از برنامه میباشد و در حد یکی دو کلیک است ولی در صورتیکه بلد نبودید میتوانید با سرچ کردن در اینترنت به راحتی یاد بگیرید.

نکته 7* در صورتیکه پس از پرداخت موفق مرورگر شما پیغامی نشان داد و یکی از گزینه ھای ”Save“یا “ذخیره” یا ”Continue“ یا “ادامه” یا امثال اینھا در آن پیغام بود، بر روی آن گزینه کلیک کنید تا فرایند خرید کامل شود. حتماً حتماً ھم بعد از پرداخت روی گزینه “تکمیل فرایند خرید” کلیک بفرمایید تا خرید شمابا موفقیت انجام شود و ھیچ نقص و مشکلی در پرداخت شمانباشد..

دقت کنید در صورتیکه پس از پرداخت را کلیک نکنید و به فروشگاه ھدایت نشوید خرید شما « تکمیل خرید » در صفحه بانک دکمه سبز رنگ ناقص میماند و پرداخت شما بصورت ناموفق انجام میشود و نمیتوانید لینک ھای دانلود را دریافت و پکیج را دانلود کنید. ھمچنین در صورتیکه به ھر دلیلی (مانند قطع شدن یھویی اینترنت و…) پرداخت و خرید شما بصورت ناموفق انجام شود شما نمیتوانید لینک ھای دانلود را دریافت و پکیج را دانلود کنید. یعنی مبلغ از حسابتان کم میشود ولی لینک ھای دانلود را دریافت نمیکنید. در چنین شرایطی مبلغ پرداختی پس از چند ساعت یا نھایتاً چند روز (نھایتاً 72 ساعت) بصورت خودکار توسط سیستم بانکی کشوری به حساب شما بازگشت داده خواھد شد. توجه داشته باشید در اکثر موارد وقتی که مبلغ بصورت خودکار به حسابتان برگشت داده میشود پیامک بانکی برایتان ارسال نمیشود. پس اگر خواستید از بازگشت مبلغ اطمینان حاصل کنید باید موجودی بگیرید. دقت کنید برای خرید اینترنتی شما اطلاعات بانکی خود را در سایت رسمی و معتبر بانک و در محیطی کاملاً امن وارد میکنید و ھیچ احدی ھیچ جوره نمیتواند بھ اطلاعات بانکی شما دسترسی پیدا کند. نه من و نه ھیچ کس دیگری. ھمچنین برای خرید اینترنتی حتما نیاز به رمز دوم (یا ھمان رمز اینترنتی) کارت بانکی دارید که با مراجعه به خودپرداز یا با استفاده از ھمراه بانک میتوانید این رمز را مشخص کنید. در ضمن با کارت تمامی بانک ھای کشور میتوانید خرید خود را انجام دھید.

 

نکته 8* مسئولیت تایپ اشتباه آدرس ایمیل در موقع خرید برعھده ی کاربران است ، رسیدگی به تمام درخواست ھا و پشتیبانی ھای کاربران بر پایه ثبت بودن خریدشان در سیستم فروش سایت است ، لذا در وارد کردن آدرس ایمیل خود دقت فرمائید و شماره پیگیری خرید را یادداشت فرمایید تا درصورت بروز مشکل ارائه دھید.

نکته 9* اطلاعات کاربران در ھنگام ثبت نام نزد سامانه به صورت محرمانه محفوظ خواھد بود و تحت ھیچ شرایطی در اختیار ھیچ شخص یا سازمانی قرار نخواھد ، سیستم جز اطلاعات سطحی مورد نیاز برای ثبت نام ھیچ اطلاعات دیگری را دریافت نمی کند.

نکته 10 * توصیه میشود کاربران در ھنگام پرداخت اینترنتی ایمیل خود را نیز وارد نمایند تا یک نسخه از رسید پرداخت را نیز توسط ایمیل دریافت نمایند تا در صورت نیاز به ارائھ کد پیگیری و عدم یادداشت کد پیگیری ھنگام خرید، بتوانند با مراجعه به ایمیل خویش آن کد پیگیری خرید را ملاحظه نمایند.

نکته 11 * پیگیری خرید ھای ناموفق و دانلود ھای ناموفق (احتمالی) منوط به ارائھ شماره پیگیری یا ایمیل دقیق (و یا اسم و فامیلی دقیقی که موقع خرید وارد کرده است) از سوی کاربر خریدار است و بدیھی است که در صورت عدم ارائھ شماره پیگیری یا ایمیل دقیق (و یا اسم و فامیلی دقیق) خرید، پشتیبانی سایت ھیچگونه تعھدی مبنی بر پیگیری خرید و ارائه خدمات به کابر ندارد.

نکته 12 * بعد از پرداخت موفق، لینک ھای دانلود پکیج آموزشی بلافاصله برای شما ظاھر خواھد شد. ھمچنین یک نسخه از لینک ھای دانلود به آدرس ایمیلی که ھنگام خرید وارد کرده اید نیز ارسال خواھد شد. بنابراین در صورتیکه بعد از پرداخت که لینک ھای دانلود برای شما ظاھر میشوند به ھر دلیلی از صفحه لینک ھای دانلود خارج شدید، به ایمیلتان مراجعه کنید و از طریق لینک ھایی که به ایمیلتان ارسال شده است اقدام به دانلود فایل نمایید.

نکته 13 * اگر در فرایند خرید یا ھر جای دیگری مشکل یا سوالی برایتان پیش آمد و نیازمند کمک و مراجعھ کنید و از  راھنمایی بودید، به صفحه "تماس با ما طریق تلگرام با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید و مشکلتان را مطرح کنید. تیم پشتیبانی سایت با کمال میل به شما کمک خواھد کرد.

نکته 14 * پشتیبانی ما موظف است در صورت عدم دانلود موفق کاربر و ارائه کد پیگیری یا ایمیل دقیق خرید موفق (یا اسم و فامیلی دقیق خرید موفق) از سوی کاربر، لینک ھای دانلود پکیج را توسط تلگرام ظرف مدت حداکثر 72 ساعت ارائه دھد.

 

 

 

**توجه** **توجه**

پس این فرصت فوق العاده را از دست ندھید و از آن نھایت استفاده را ببرید. شوخی نیست!! با 75 درصد تخفیف ویژه و قیمت باورنکردنی 50,000 تومان تا آخر عمرتان استقلال مالی داشته باشید.

 

اگر سوالی در ھر زمینه ای دارید، لطفاً ابتدا تمام توضیحات قسمت ھای مختلف سایت و ھمچنین دیدگاه ھای پیشین کاربران را مطالعه بفرمایید زیرا ممکن است پاسخ سوال خود را بیابید. ھمانطور که قبلاً ھم گفته شد از پاسخگویی به سوالات تکراری و سوالاتی که پاسخشان در بین توضیحات بخش ھای مختلف سایت موجود است معذوریم

 

آیدی تلگرام پشتیبانی:pooshtibany201@

 


مبلغ واقعی 130,800 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 65,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 180

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما